Momentan nu preluăm comenzi, dar sperăm să revenim curând cu noi povești magice! 💛

Termeni și condiții

  • CINE SUNTEM. SCOPUL ȘI NATURA SERVICIILOR.
  • DEFINIȚII
  • PREȚURI. PLĂȚI. CONȚINUT ABONAMENTE.
  • DREPTURILE ȘI OBLIGAȚIILE GENERALE IMAGINARIA. LIMITAREA RĂSPUNDERII.
  • DREPTURI ȘI OBLIGAȚII UTILIZATOR
  • PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
  • DREPTURI DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ
  • LEGEA APLICABILĂ, JURISDICȚIA ȘI SOLUȚIONAREA LITIGIILOR
  • CORESPONDENȚĂ

I. CINE SUNTEM. SCOPUL ȘI NATURA SERVICIILOR.

Imaginaria este o platformă accesibilă prin intermediul paginii de internet și a aplicației cu același nume. Proprietarul Imaginaria este societatea UNIVERSE OF IMAGINARIA S.R.L., persoană juridică română, cu sediul la adresa Str. Domului nr. 3, Corbeanca, Ilfov, având cod unic de înregistrare 50517322 și număr de ordine în registrul comerțului J2024020678005.

Scopul nostru este să punem la dispoziția clienților abonamente lunare la cărți pentru copii, special concepute pentru a stimula imaginația și dezvoltarea lor. În fiecare lună, copilul tău va primi o selecție de cărți potrivite vârstei și intereselor sale, împreună cu surprize captivante care îi vor încuraja dragostea pentru citit.

După ce achiziționezi un abonament, vei primi o cutie cu cărți în fiecare lună, livrată direct la tine acasă. Fiecare cutie conține cărți adaptate vârstei copilului tău, iar pentru abonamentele Premium, selecția este personalizată și pe baza intereselor literare ale copilului.

Dacă plasezi prima comandă între 1 și 15 ale lunii, prima cutie va sosi în jurul datei de 20 a aceleași luni. Comenzile plasate între 16 și ultima zi a lunii vor fi expediate  în jurul datei de 5 a lunii următoare, urmând ca toate cutiile de abonament ulterioare să fie expediate lunar, pe data de 5 a fiecărei luni. În perioadele din preajma sărbătorilor, aglomerate de obicei pentru cumpărături și în perioadele în care sunt publicate reduceri numeroase la produsele și serviciile oferite de noi, livrarea ar putea dura cu până la 30 de zile mai mult decât termenul obișnuit de livrare. 

Livrarea se va realiza prin serviciul de curierat DPD.

Transportul este suportat de client, costul transportului fiind de 18 lei. Acest cost se poate modifica din când în când și vei fi informat cu privire la costul final și actual al transportului cu un termen prealabil de 5 zile, prin e-mail. Livrăm doar pe teritoriul României.

II. PREȚURI. PLĂȚI. CONȚINUT ABONAMENTE. DREPTUL DE RETRAGERE DIN CONTRACT.

Clienții noștri pot opta între abonamentele disponibile pe pagina de internet, prețul, conținutul și termenul de valabilitate al fiecărui abonament fiind expres menționat la secțiunea corespunzătoare. Puteți renunța oricând la abonament, iar renunțarea va intra în vigoare doar după expirarea lunii curente, fără să fim obligați la rambursarea prețului, atâta timp cât a fost permis accesul la abonament, chiar dacă acesta s-a modificat în cursul lunii.

Abonamentele pot suferi modificări fără să fim obligați să vă anunțăm în prealabil, însă aveți posibilitatea de a renunța la abonament în orice moment. Cu toate acestea, renunțarea va intra în vigoare doar după expirarea lunii curente, fără să fim obligați la rambursarea prețului, atâta timp cât a fost permis accesul la abonament, chiar dacă acesta s-a modificat în cursul lunii.

Prețul abonamentului se poate achita prin intermediul platformei, utilizând serviciile procesatorului de plăți extern Stripe. Modalitatea de efectuare a plăților și gestionarea acestora se supune termenilor și condițiilor Stripe pe care vă recomandăm să le consultați înainte de plasarea comenzii. 

Prima plată a abonamentului se va realiza în momentul achiziționării primului abonament, după care plățile următoare se vor face automat din contul menționat de tine în formularul de înregistrare, în data de 1 a lunii următoare.

Factura îți va fi comunicată prin e-mail în termen de 5 zile lucrătoare de la efectuarea plății.

Prin achiziționarea unui abonament nu achiziționați doar cărțile propriu-zise ci un serviciu integrat de identificare a cărților potrivit nevoilor dvs. speciale, cu privire la care, odată prestat, nu poate opera renunțarea și implicit restituirea prețului. Serviciul se consideră prestat odată ce cutia cu cărți a fost predată curierului în vederea livrării.

Potrivit dispozițiilor O.U.G. nr. 34/2014, aveți dreptul de a vă retrage din contractul încheiat cu subscrisa, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile de la data la care intrați în posesia primului pachet de cărți expediat de noi. Retragerea din contract ne-o puteți comunica într-una dintre următoarele variante:

a) prin utilizarea modelului de formular de retragere pus la dispoziția dvs. în cadrul acestui site, în cadrul secțiunii referitoare la politica de retur: Descarcă formularul de retragere

b) prin comunicarea unei declaraţii neechivoce în care vă exprimați decizia de retragere din contract, la adresa de e-mail sau adresa poștală menționată în cadrul acestor termeni și condiții, în cadrul secțiunii referitoare la corespondență.

Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteţi comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

Imaginaria va rambursa toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea dvs., inclusiv, costurile livrării, în termen de cel mult 14 zile de la data la care este ne informați cu privire la decizia de retragere din contract în conformitate cu prevederile de aici. Vom rambursa sumele menționate folosind aceleași modalități de plată ca și cele utilizate de dvs. pentru tranzacția inițială, cu excepția situației în care ați fost de acord cu o altă modalitate de plată şi în orice caz, fără ca în sarcina dvs. să existe obligația de plată a unor comisioane în urma rambursării.

În situația în care am convenit o altă metodă de livrare decât cea standard oferită de noi, nu avem obligația de a rambursa costurile suplimentare cu transportul. 

Cu excepţia cazului în care ne-am oferit să recuperăm personal produsele, putem amâna rambursarea până la data recepţionării produselor care v-au fost livrate și fac obiectul retragerii sau până la momentul primirii unei dovezi din partea dvs. conform căreia ați trimis produsele către noi, luându-se în considerare data cea mai apropiată.

Cu excepţia cazului în care ne-am oferit să recuperăm personal produsele, aveți obligația de a returna produsele sau să ni le înmânați în mod direct, fără întârziere nejustificată şi în decurs de cel mult 14 zile de la data la care ne-ați comunicat decizia de retragere din contract. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi de dvs. înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

În situația în care la momentul la care recepționăm produsele returnate identificăm deteriorări ale acestora, ne rezervăm dreptul de a refuza restituirea parțială sau totală a prețului bunurilor, proporțional cu întinderea și gravitatea deteriorărilor sesizate.

În cazul exercitării dreptului de retragere, dvs. veți suporta doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu excepţia cazului în care acceptăm în mod expres să suportăm aceste costuri.

În cazul voucherelor care se pot achiziționa de pe platforma noastră, persoana care are dreptul de a-și exercita dreptul de retragere este persoana care a achiziționat voucherul și nu persoana care este beneficiarul final al serviciilor.

În cazul în care beneficiarul final al serviciilor nu dă curs solicitării de a-și crea contul și de a ne comunica datele personale necesare prestării serviciilor de către noi în termen de 6 luni de la data achiziționării voucherului, vă vom notifica pentru a vă aduce la cunoștință dreptul de a vă retrage din contract în termen de 14 zile de la data primirii comunicării din partea noastră la adresa de e-mail menționată de dvs. în momentul achiziției. Aveți și opțiunea de a modifica / înlocui conținutul sau beneficiarul final al serviciilor. 

În situația în care nu vă exprimați opțiunea de a renunța sau modifica serviciile în cadrul termenului de 14 zile, puteți renunța oricând la abonament, iar renunțarea va intra în vigoare doar după expirarea lunii curente, fără să fim obligați la rambursarea prețului, atâta timp cât a fost permis accesul la abonament, chiar dacă acesta s-a modificat în cursul lunii.

În situația în care conținutul cutiei este deteriorat în momentul ajungerii la destinație, puteți formula o cerere de retur utilizând formularul din aceste termene și condiții și veți primi o altă cutie, cu conținut identic, în stare corespunzătoare. Pentru a beneficia de acest drept, este obligatoriu să solicitați curierului desfacerea coletului la livrare și realizarea mențiunilor necesare pe formularul de livrare. Recomandăm realizarea de poze cu această ocazie.

III. DREPTURILE ȘI OBLIGAȚIILE GENERALE IMAGINARIA. LIMITAREA RĂSPUNDERII.

Prezentele condiții de utilizare se aplică tuturor serviciilor furnizate de noi prin intermediul platformei, indiferent dacă aceasta se accesează prin intermediul paginii de internet sau a aplicației. Condițiile de utilizare se pot modifica, fără a fi obligatoriu ca noi să notificăm utilizatorilor aceste modificări. Cu toate acestea, putem alege să comunicăm uneori modificarea termenilor și condițiilor, fără ca aceasta să ne oblige să comunicăm schimbările de fiecare dată când se impune.

Utilizatorii platformei înțeleg faptul că prin interacțiunea în cadrul platformei intră într-o relație contractuală (care obligă din punct de vedere juridic) directă. 

Imaginaria utilizează colaboratori externi pentru anumite funcționalități, așa cum rezultă din prezentele Condiții de utilizare. Deși am depus diligențe rezonabile pentru a ne asigura cu privire la calitatea serviciilor oferite de acești colaboratori externi, precum și cu privire la respectarea de către aceștia a standardelor și legislației aplicabile în România și Uniunea Europeană, Imaginaria nu are nicio răspundere pentru eventualele erori, disfuncționalități, colectări și procesări de date realizate de acești colaboratori externi. Imaginaria poate să faciliteze comunicarea sau remedierea problemelor apărute în relația cu acești colaboratori externi, însă nu are nicio obligație în acest sens. 

Cu privire la limitările stabilite în aceste condiții de utilizare, și în limita permisă de lege, vom fi răspunzători numai pentru pagube efectiv suportate sau plătite de tine din cauza unei deficiențe în îndeplinirea serviciilor noastre, până la o sumă maximă din costul total al abonamentului lunar ales de tine, activ la data înregistrării pagubei.

Cu toate acestea și în limitele permise de lege, nici noi, nici unul dintre angajații, directorii,  reprezentanții, filialele, companiile noastre afiliate, distribuitorii, partenerii afiliați, împuterniciții, agenții sau alte părți implicate în crearea, sponsorizarea, promovarea sau punerea la dispoziție a platformei și conținutului său nu vor fi responsabili pentru (i) orice pierdere sau pagubă indirectă, orice pierdere de producție, de profit, de venit, de contract, pierdere sau păgubire a reputației și al bunului renume, pierdere de creanțe, (ii) orice informație inexactă a utilizatorilor (iii) conținutul cărților din pachete (iv) orice pagube, pierderi sau costuri (directe, indirecte) plătite sau suportate de tine, produse de, apărute ca urmare a sau în legătură cu utilizarea, incapacitatea de a utiliza sau de întârzierile platformei noastre, sau (v) orice rănire, moarte, pagube ale proprietății (personale) sau alte pagube, pierderi sau costuri (directe, indirecte) suferite, produse sau plătite de tine, fie din cauza unor acte, erori, încălcări ale legii, neglijențe, comportament neadecvat benevol, omisiuni, neexecutare, reprezentări defectuoase.

Imaginaria poate șterge fără vreo notificare prealabilă conturile despre care există indicii serioase că sunt false, deschise cu alte scopuri decât cel de a utiliza platforma conform destinației sale, care incită, favorizează, oferă sau comunică toleranță față de săvârșirea de infracțiuni, fapte antisociale sau discriminatorii în orice fel, sau orice alt cont care contravine viziunii Imaginaria sau care pot aduce prejudicii imaginii Imaginaria. 

Imaginaria nu va răspunde pentru încălcarea unor drepturi de autor sau a altor drepturi de către autorii sau furnizorii cărților din pachetele aferente abonamentelor. Pentru orice astfel de încălcare, vă rugăm să vă adresați autorilor și furnizorilor acestora. În cazul în care ne comunicați o plângere, vă putem pune la dispoziție datele de contact ale furnizorilor menționați aici.

Imaginaria nu va răspunde în situația în care beneficiarul final al serviciilor achiziționate în baza unui voucher este nemulțumit de faptul că datele sale au fost comunicate către Imaginaria. Persoana care se consideră lezată în orice fel de această comunicare a datelor se poate adresa nouă conform dispozițiilor din Politica de confidențialitate și prelucrare a datelor cu caracter personal în vederea exercitării drepturilor prevăzute de lege.

IV. DREPTURI ȘI OBLIGAȚII UTILIZATOR

Numai clienții care au avut abonamente valabile cel puțin o lună vor fi invitați de către Imaginaria să comenteze cu privire la calitatea serviciilor și să ofere un scor/notă. Evaluarea completă a clienților va fi afișată pe platforma noastră cu scopul exclusiv de a informa clienții viitori despre opinia clienților actual sau anterior cu privire la serviciile noastre și calitatea acestora. 

Comentariile și evaluările clienților pot fi utilizate și în scopuri de marketing, promovare sau îmbunătățirea serviciilor noastre. Promovarea și marketingul se pot realiza pe platforma noastră sau pe platforme sociale, newsletter-uri, promoții speciale, aplicații sau alte canale deținute, utilizate sau controlate de Imaginaria și partenerii noștri. Pentru a oferi și a păstra evaluări relevante acestea pot fi trimise numai într-o perioadă limitată de timp (3 luni) după ce ați beneficiat de serviciile noastre și fiecare evaluare va fi disponibilă numai pentru o perioadă limitată de timp (36 de luni) după postare. Comentariile și evaluările publicate pe platformă vor putea fi șterse doar de Imaginaria. Pentru motive întemeiate, clienții pot solicita ștergerea comentariilor care îi implică utilizând datele de contact de mai jos, însă este prerogativa absolută a Imaginaria de a decide dacă dă curs cererii sau nu. Ne rezervăm dreptul de a modifica, refuza sau elimina recenzii la discreția noastră, în măsura în care încalcă politica noastră de examinare. Imaginaria nu compensează sau recompensează un client pentru a posta o evaluare. Formularul de evaluare pentru clienți ar trebui să fie considerat un sondaj și nu include niciun fel de oferte comerciale, invitații sau stimulente. Imaginaria se angajează să depună toate eforturile pentru a monitoriza și elimina evaluările care includ obscenități, menționarea numelui unei persoane sau alte mesaje considerate de Imaginaria a fi nepotrivite sau contrare legii.

Imaginaria nu va accepta comentarii care:

  • Conțin limbaj obscen explicit, înjurături, limbaj violent, discriminator, amenințări
  • Menționează nume complete sau includ atacuri personale la adresa unor angajați indentificați prin nume
  • Promovează activități ilegale (droguri, prostituție)
  • Menționează numele unor website-uri, includ e-mailuri și adrese, numere de telefon, date ale cardului de credit
  • Au conținut politic sensibil
  • Au, în orice alt mod, conținut neadecvat în opinia Imaginaria

V. PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Imaginaria vă respectă intimitatea. Accesați politica de confidențialitate pentru informații suplimentare.

VI. DREPTURI DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ

Cu excepția cazului când este menționat altfel, software-ul necesar serviciului nostru sau disponibil și utilizat pe platforma noastră și drepturile de proprietate intelectuală (inclusiv copyright) ale conținuturilor, informațiilor și materialelor de pe platforma noastră sunt proprietatea Imaginaria. 

Imaginaria are proprietatea exclusivă asupra tuturor elementelor ce fac obiectul unor drepturi de proprietate intelectuală, inclusiv designul și funcționalitatea sau infrastructura platformei pe care serviciul este oferit (inclusiv în ceea ce privește comentariile utilizatorilor și conținutul tradus) și nu aveți dreptul să copiați, scrape, (hyper-/deep) link, publicați, promovați, vindeți, integrați, utilizați, combinați sau folosiți în alt mod conținutul (inclusiv orice traduceri ale conținutului și comentariile utilizatorilor) sau marca noastră fără permisiunea noastră expresă, în scris. Orice utilizare ilegală sau oricare dintre acțiunile sau comportamentele menționate anterior vor constitui o încălcare materială a drepturilor noastre de proprietate intelectuală (inclusiv a drepturilor de copyright și baze de date).

VII. LEGEA APLICABILĂ, JURISDICȚIA ȘI SOLUȚIONAREA LITIGIILOR

Aceste condiții de utilizare și furnizarea serviciilor noastre vor fi guvernate și interpretate în conformitate cu legislația română în vigoare. Fără a aduce atingere alegerii legislației menționate anterior, o persoană fizică care utilizează oricare dintre serviciile noastre pentru un scop care poate fi considerat a fi în afara domeniului său de activitate (denumit în continuare „consumator”) se poate baza pe dispozițiile obligatorii ale legii din țara în care își are reședința obișnuită (adică dispoziții care, în concordanță cu regulile privind conflictul de legi din țara respectivă, trebuie să se aplice la această clauză privind conflictul de legi; numită în continuare: „Condiții obligatorii” ). Orice diferend care decurge din aceste condiții de utilizare generale și serviciile noastre vor fi prezentate exclusiv instanțelor competente din România. Fără a aduce atingere clauzei de competență teritorială menționate anterior, un consumator poate, de asemenea, să introducă o acțiune în ceea ce privește respectarea Condițiilor obligatorii aplicabile în fața instanțelor din țara în care își are domiciliul, iar o acțiune împotriva unui consumator poate fi introdusă numai în instanțele din țara în care își are domiciliul. Pentru consumatori (în Spațiul Economic European): te sfătuim să ne anunți în prealabil despre orice reclamații, prin contactarea noastră la datele de contact de mai jos. Dacă acest demers nu rezolvă plângerea ta, poți să formulezi reclamația prin intermediul platformei ODR a Comisiei Europene. Această platformă pentru soluționarea online a litigiilor se găsește aici: http://ec.europa.eu/odr. Pentru consumatorii cu domiciliul în România, este disponibilă posibilitatea formulării reclamației utilizând informațiile de pe site-ul https://anpc.ro/ , aparținând Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor.

Versiunea originală în limba română a acestor condiții de utilizare poate fi tradusă în alte limbi. Versiunea tradusă este o favoare, iar în cazul unei discrepanțe dintre conținutul sau interpretarea acestor condiții de utilizare sau inconsistența sau discrepanța dintre versiunea în limba română și versiunea în oricare altă limbă, versiunea în limba română se va aplica, în limitele permise de lege, va avea prioritate și va fi decisivă. Versiunea în limba română este disponibilă pe Platforma noastră (prin selectarea limbii română).

În cazul în care orice prevedere a acestor condiții de utilizare este sau devine invalidă, neaplicabilă sau neobligatorie, vei rămâne sub obligativitatea tuturor celorlalte prevederi ale acestora. În acest caz, prevederile invalide vor fi totuși aplicate pe atât pe cât permite legislatura în vigoare și vei fi cel puțin de acord să accepți un efect similar cu cel al prevederilor invalide, neaplicabile sau neobligatorii, conform conținutului și scopului acestor condiții de utilizare.

VIII. CORESPONDENȚĂ

Prin completarea profilului de utilizator, ești de acord să primești (i) e-mailuri/SMS-uri/notificări din aplicație care conțin informații cu privire la contul tău, abonamentele tale și anumite informații și oferte (inclusiv informații de la terțe părți, cu condiția să fi optat în mod activ pentru aceste informații) relevante pentru tine, și (ii) e-mailuri/SMS-uri/notificări din aplicație pentru a evalua experiențele tale cu platforma sau cu alți utilizatori ai acesteia (iii) e-mailuri/SMS-uri/notificări din aplicație pentru trimiterea unor oferte sau modificări ale condițiilor de utilizare.

Pentru a vă finaliza și securiza comunicările, trebuie să îți folosești datele corecte de contact. Nu suntem responsabili sau nu răspundem pentru (și nu suntem obligați să verificăm) adresele de e-mail greșite, scrise cu greșeli sau incorecte sau numerele de telefon (mobil) sau de card de credit greșite.

Orice reclamație sau plângere împotriva Imaginaria sau în ceea ce privește serviciile achiziționate trebuie să fie depusă cu promptitudine, dar în orice caz, în termen de cel mult 10 zile de la data programată a beneficierii de serviciu. Orice reclamație sau plângere depusă după expirarea perioadei de 10 zile poate fi respinsă, iar reclamantul își pierde orice drept de compensare (de daune sau în bani).

Având în vedere posibilitatea realizării unor actualizări și ajustări ale tarifelor și ale pachetelor, îți recomandăm să faci capturi de ecran atunci când efectuezi o achiziție, pentru a-ți susține poziția (dacă este necesar).

Pentru consumatori (în Spațiul Economic European): Te sfătuim să ne anunți în prealabil despre orice reclamații prin utilizarea datelor de contact de mai jos. Dacă aceasta nu rezolvă plângerea ta, îți recomandăm să te adresezi în cel mai scurt timp autorităților naționale sau europene competente.

DATE DE CONTACT IMAGINARIA:
E-MAIL: contact@universeofimaginaria.ro
TELEFON: 0723281153

Revenim în curând!

Momentan nu mai preluăm comenzi, dar sperăm să revenim curând cu noi povești magice!

Vă mulțumim pentru toată susținerea și vă așteptăm cu drag când Imaginaria va fi gata să scrie un nou capitol. 💛